snyggheten själv

Kan väl fortsätta i samma spår, "kollage-spåret" och lägga upp ett kollage på mig själv som Jenny skapat. Jag är faktiskt medveten om att jag är fruktansvärt ful på varenda bild så jag tycker det inte är mer än rätt att jag vanar för starka bilder.

Sen ville Jenny också att jag skulle dela med mig av våra fantastiska dikter. Jag var inte helt nykter när jag skrev den och det kan nog stämma för jag kommer inte ihåg att jag skrev den haha!

 

Jenny, min vän ...du är riktigt snäll!

en riktigt snäll vän

jag lovar att inte ge dig skäll

när du släpper in en boll i målet

men akta så att jag inte stänger in dig i förrådet

Haha nej, jag skojade bara, du är jenny den underbara

som inte förtjänar att bli instängd någonstans

jag bjuder hellre ut dig på dans


Och jenny svara:

 

justine!

du är så jävla fin!

jag lovar att inte stänga in dig i ett skrin

när du ger mig ett fånigt flin

 

HAHAHA awesome!


Kommentarer
Postat av: jenny

asså fy fan vad jag älskar det här xD

2010-02-16 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0