Klaging time

Alltså vafan är det med comhem? För typ en vecka sen påstod dem att internet skulle fungera bättre men det är verkligen ingenting jag märker av. Varje gång man ska in på en ny sida kommer "sidan kan inte visas" - skiten. RÖVAR.

Och jag tänker klaga lite till. Imorse, runt tio, vaknade jag av någon jävel i den här byggnaden sätter på Lady gaga på högsta volym. Alltså okej om man hör grannarna spela musik, jag har egentligen ingenting emot det men lite måtta får det la fan va? Dom spela så högt att man hörde texten, alltså det hon sjöng. HELVETE. Det koka i hela kroppen på mig.

Och så hände det något väldigt mystiskt. Igår kväll när jag satt vid datorn märkte jag att mitt läppsyl nästan hade smält. Det blir nämligen väldigt varmt vid datorn. Så jag lägger läppsylen i kylen för att den ska bli kallare. Och där låg den hela kvällen ...trodde jag. Idag när jag skulle ta ut den så fanns den inte där. Väldigt konstigt tänkte jag. Jag bestämde mig i alla fall att jag skulle vänta på pappa och fråga honom när han kommer hem. Så jag vandrar in på mitt rum och så ser jag den. Där ligger den PÅ BORDET, i mitt rum. Förklaring tack.
Jag vet att jag inte hämtade den innan jag gick och la mig. Jag kanske gick i sömnen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0