Jag hatar datorer som inte funkar

Jag har vart ganska seg på att uppdatera, om man inte räknar med inlägget innan detta. Min dator bestämde sig för att inte längre fungera och detta gjorde att jag fick formatera om hela datorn. Men jag behövde en extern hårddisk så jag fick vänta en dag extra för att pappa fick låna en från hans snälla vän. Äger nämligen ingen extern hårddisk själv. Kanske dags att skaffa en. Bilderna går inte att öppna men förhoppningsvis beror det på att alla uppdateringar inte är klara.

Tränade igår med Vendela. Hon hade ingen och träna med och Jenny har en dum fot så det passade bra. Skulle tränat handboll idag men påväg till träningen ringer Kerstin och berättar att det bara är fem stycken som kan komma så träningen blev inställd. Underbart. Här har jag tagit mig ut i det äckligaste vädret helt i onödan. Men jag ska träna imorgon. Jag hoppas jag får en bp tid för just nu är jag på reservplats 4, men det brukar alltid lösa sig.

Och tessan, om du läser detta. Träningen började inte speciellt tidigt ändå. 17.15 börjar den så det är lite senare. Bara så du vet. Kommer sms:a ändå :p

Kommentarer
Postat av: Tessan

okej! men vi hörs av iallafall :)

2010-02-02 @ 23:45:57
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0