Holy crap

Jag är så JÄVLA dum i huvudet!!!!! Jag sökte nyss till ett jobb som bara tog emot CV:n på mail. Det var mamma som tipsade mig och hon skickar alltid mail till min oseriösa mail ...alltså thaigirl ... självklart tänker inte jag på detta och svarar på ansökningen från den mailen. Alltså VAD I HELVETE?! Vad tänker jag med. Så jävla pinsamt. Jag var dum och liten när jag bestämde mig för att jag skulle heta så. Hon kommer tro att jag är värsta oseriösa porrskådisen. Inte nog med det så var mitt CV döpt till "CV-hemköp". Har ju några stycken CV:n som är lämpade för olika jobb och det tänkte jag inte heller på. Så jag var tvungen att skriva ännu ett mail för att förklara mig vilket egentligen också är pinsamt men jag var bara tvungen. Förhoppningsvis är hon en kul typ som kanske skrattar åt det men åååh. Sista gången jag söker jobb halv tre på morgonen. Döda mig nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, helt okej ändå. Du heter ju inte think pink iaf, haha. Och kan dom inte ha lite humor vill du väll egentligen inte ha det jobbet ändå :P

Puss

2010-02-13 @ 14:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0