herregud

Jag har drömt så mycket konstigt i natt men det är en dröm jag kommer ihåg extra tydligt.

Jag spelade Ishockey och jag har för mig att jag spelade för Sverige och vi mötte Tyskland. Och i det tyska laget finns Johannes Bitter (tyska handbollsmålvakten) lika jobbig och irriterande som han är på handbollsplanen i verkligheten. I alla fall. Vi får reda på att Tyskland brukar spränga dörrarna och i det här fallet var vårat bås precis framför dörrarna. Deras plan var då att vi skulle få alla spillror i benen så att vi inte kunde fortsätta spela haha.

Sen helt plötsligt befinner jag mig i någon slags korridor. Då ser jag att det är massa gammla gymnasiekompisar som är klädda i någon mörk förklädnad och går runt och skjuter på varandra typ. Så jag gömmer mig bakom någon stor träsak och plötsligt då hör jag en röst: "blablabla dead but only one alive" ..precis som om det vore i en film. Och så är det någon bakom den här stora träsaken som jag gömmer mig bakom, som lyfter upp en hand och gör det där tecknet med två fingrar som alla brukar göra. Då vaknar jag men jag ser fortfarande handen och jag undrar vafan det är. Då ser jag att det är mina röda gardiner som har råkat forma sig precis efter den handen. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0