Grym match och intressant bussresa

Mycket nöjd med dagens match. Vi vann med 8-14. Samma resultat som förra gången vi mötte dom. Idag kändes det extra gött att vinna för dom hade sån jävla attityd och fult spel. I försvaret hade dom raka armar så jag har fått en rejäl smäll på halsen som bultar och gör ont. Målvakten själv hade mer attitydsproblem än hela Sverige. Ann-sofie frågade domaren om det var möjligt att deras målvakt satte på sig en väst för hon hade likadana färger som oss på tröjan. Det blir lätt att man passar fel om man kontrar och hon är långt ute på plan. Då skriker målvakten högt som fan och riktigt tyket "Åhhh vilket jävla tjat, jag tänker fan inte ha på mig någon jävla väst" Hon kalla Ann-sofie för "Jävla fitt-kärring" också. Hon var så arg, och ju mer mål man gjorde ju argare blev hon. Men två poäng till oss!

Bussresan var också lite speciell. När det steg på folk vid nordstan steg det på en kvinna med barnvagn och två barn som gick "löst". Medan hon steg på stängdes dörrarna. De båda barnen var på och vagnen var på men kvinnan var utanför och fick händerna klämda i dörren TVÅ gånger. När hon väl kom på va hon så jävla arg och skällde ut busschaffören. Haha. Lite kul faktiskt. Jag hade nog gjort samma sak.

Nu väntar jag på god mat. Är sviiiiiinhungrig ... som vanligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0