Bläig torsdag

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Massa vel och strul ledde till att jag inte åkte till Andreas idag som det var tänkt. Vart så jävla arg och irriterad så det kanske var bäst så.

Tränade idag. Sista gången den här veckan. Bodypump tre gånger samma vecka känns verkligen. Idag kördes det i alla fall bodypump 73. Jag har aldrig vart med om något så jobbigt. JENNY, benlåten är 100 gånger jobbigare än den man kör i 72:an. Jag höll seriöst på att delas på mitten kändes det som. Men jag tror faktiskt jag gillar 73:an mer. Den känns lite tyngre och det är bra för 72:an känns lite för enkel. Dessutom har 73:an mycket bättre musik :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tillägna resten av kvällen till. Kanske sätter på någon bra film :)

Kommentarer
Postat av: Julia

fint! ska lägga till dig :D

2010-02-18 @ 22:02:15
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: Julia

härligt :D

2010-02-18 @ 22:28:16
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: jenny

jippi! :D

2010-02-20 @ 00:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0