Award

Med brist på annat.


Jag fick en Award från Tessan

Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:
-Thank the person who nominated you for this award
- Copy the award and place it on your blog
- Link to the person who nominated you for this award
- Tell us seven interesting things about yourself
- Nominate seven bloggers
- Post links to seven bloggers you nominated


Sju "intressanta" saker om mig:
- Jag har spelat handboll sen jag gick i tvåan
- När jag var mindre spelade jag även piano och blockflöjt med min mormor
- Jag var ett galet Westlife-fan i typ 5 år
- Jag har tatuerat in en "triforce" på handleden för jag älskar tv-spelet Zelda
- Jag blir lätt irriterad och arg för småsaker
- Jag är arbetslös
- När jag var liten lekte jag och min lillebror en påhittad lek som vi döpt till "klisterbanan"

Jag skickar vidare denna award till: Andreas, Jessica, Jenny, Vendela, Hanna och Frida (sjunde?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0