Film update


Harry Potter and the deathly hallows

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva med ord hur mycket jag ÄLSKADE den här filmen. Filmen har blivit så mycket mer vuxen, mer mogen och det passar så bra. Det jag nog gillar mest är hur mycket filmen överraskar. Jag hade inte räknat med att se det jag såg. Istället för att filmen utspelar sig i Hogwarts (som inte visas en enda gång) så får man se när Harry, Hermione och Ron springer runt bland klippor och landskap. Fotot är jättevackert och skådespeleriet är bra som alltid, speciellt Emma som har blivit både mognare och klokare i sättet hon agerar. Jag kan utan tvekan säga att jag tycker att den här filmen är den bästa Potter-filmen än sålänge. Man vet inte vad den andra delen har att erbjuda men jag vet att det kommer bli något stort.
5/5



My soul to take

Väderlös. Onödig. Förstod den inte, om det ens fanns någontingt att förstå? Skådespeleriet var helt okej och den var underhållande för stunden, men jag tycker det är dags att filmskaparna i denna värld skärper sig. Finns det ingen som kan göra en riktigt bra skräckis?
1/5



Fair game
Det är en ren njutning att se Naomi och Sean tillsammans och enligt mig räddar dom filmen. Den ger mig ingenting. Storyn är egentligen ganska tråkig vilket gör att filmen inte sticker ut speciellt mycket. Helt okej, men inte mer än så.
2/5



Unstoppable
Jobbigt Amerikansk. Ni vet? Pappan har problem med familjen men när filmen är slut är han världens bästa pappa. Suck! Men den är fartfylld, underhållande med bra skådespel. Jag älskar Denzel!

3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0