Underbara Thailand

Jag har somsagt haft det sjukt bra i Thailand. Trots att vi inte kom ditt för att ha semester så har det nästan kännts som en. Min farmor blev bättre så detta gjorde att vi kunde slappna av lite mer. Som jag har skrivit innan så har alla tre shoppat som galningar. Första dagen i Bangkok spenderade vi hela dagen i MBK och slösade massa pengar, vi gick på VIP-bio och åt supergod mat uppe i "food-centret" som finns.
Jag fick också träffa min älskade familj. Det var längesen alla var sammlade. Nu var vi inte precis alla men en stor del och dom flesta har ja inte träffat på flera år.

Igår kom jag hem. Fick mig en sån jävla shock när jag kom ut. Bara några timmar innan hade jag gått runt i shorts och linne i 30 plusgrader och helt plötsligt står jag och skakar av kyla i 9 minus. Men det är skönt att vara hemma igen. Det är ju snart jul och samma julkänsla finns inte riktigt i Thailand. Nån dag i veckan ska jag dessutom börja julhandla dom sista klapparna vilket kommer bli mysigt. Det är skönt att börja jobba och få tjäna lite pengar. Ska bli så kul att få träffa alla igen, har saknat dom så mycket. Och så är det naturligtvis underbart att få träffa min älskade pojkvän som jag har saknat så mycket. Har vart så sjukt tomt utan honom. Och så får jag inte glömma träningen och handboll. Ska bli riktigt gött att komma igång igen!

Lite bilder. Mer finns på ansiktsbok. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0