Snart är det jul! :D

Kanske dags för en liten uppdatering såhär på kvällskvisten? Fast klockan börjar närma sig två så.

Idag har jag jobbat, som vanligt. Men hade inte ett speciellt långt pass. Efter det drog jag och tränade bodypump. Var meningen att Jenny skulle vara med och träna men hennes buss var så sen så hon hann inte. Men vi träffades efteråt och drog till Elgiganten. Har ju faktiskt en lillebror som fyller år på söndag (hoppas han inte läser detta) och hans present fanns där. Så nu är den inskaffad och inslagen :)

Annars har det inte hänt så mycket. Älskar att jag är ledig imorgon. Ska åka till käre mor och sova där tills lördag, då jag ska jobba igen. Ska bli riktigt kul, har inte träffats på väldigt länge.

Kan också tala om att vi har fått högtalare i köket på Subway så nu kan vi äntligen lyssna på musik där inne. Dessutom har vi fått en ringklocka till dörren i köket så varje gång någon plingar låter det som en hund som skäller.
Hundklockan måste ha vart höjdpunkten på min vecka, så kul är mitt liv ;)

Innan jag slutar skriva vill jag berätta att Sveriges damer är i semi i EM och att jag halkade idag när jag skulle gå av bussen!

Inte jättebra bild men jag har i alla fall spenderat större delen av kvällen med att slå in lite paket. Glömde dock att köpa fina snören idag så dom får jag lägga till en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0