Sex and the city 2

Om jag måste jämföra den här filmen med den första tycker jag att den första är mycket bättre. Serien älskar man, film nr 1 tyckte jag om för att ja, den är bra men också för att det är första filmen. Det blir som en ny grej. Men film nr 2 känns bara som en repeat. Man kan inte göra en serie med 6-7 säsonger, en film och ännu en film om ALLT handlar om samma grej. Det blir för enformigt. Den är rolig, man skrattar lite då och då. Kul att kolla på om man inte har någonting att göra.

2/5

Kommentarer
Postat av: David Andreasson

hejsan ;)

Jag undrar om du kunde besöka min blogg och säga vad du tycker,, jag vill gärna veta vad jag ska ändra eller om jag ska skriva mer.. exakt vad du tycker;)

2010-12-12 @ 17:33:51
URL: http://davidandreasson.blogg.se/
Postat av: David Andreasson

var gärna med i dagens blogg :)

2010-12-12 @ 17:34:04
URL: http://davidandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0