Okej dag på jobbet, och en trevlig dag hemma!

Då var lördagen nästan slut. Jobbet har gått bra bara det att fem stycken bestämde sig för att inte dyka upp. Blir ganska jobbigt i schemat då, man får ändra om o bla bla bla...

På onsdag ska dom göra resten av provet i bl a folkets hus. Writing, reading, listening och use of english. För första gången i mitt liv ansvarar jag för ett eget rum. I vanliga fall har alla elever vart på ett o samma ställe. Detta innebär att vi är ca fyra stycken som är ansvariga och håller koll. Men nu håller dom på att renovera i de rummet som vi brukar vara så nu är alla utspridda i fler mindre rum. Så jag har hand om 25 pers alldeles själv. Jag är redan nervös :p men jag måste klara det, jag kommer klara det. Har gjort det så många gånger innan så det borde gå bra.

Nu är jag i alla fall hemma. Har spelat lite donkey kong men jag orkade inte mer så Andreas har tagit över. Ska jobba på Subway imorgon. Ska bli så jävla kul att få träffa alla igen. Eller ja..alla kommer ju inte vara där, men några :)

 

Nu ska jag nog titta på lite top model och sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0