Lång dag på jobbet!


Jag och min älskade tatuering ligger just nu i sängen och gottar oss. Finns ingenting bättre än att lägga sig i sängen efter en lång dag på jobbet, och det har det verkligen vart idag. Sjukt mycket folk. Hann inte ens gå in i köket när jag kom. Det var bara att hoppa in direkt i linen.

Imorgon är det en ny dag och den börjar inte förän 12.30. Då ska jag vara på folkuniversitetet med Karin. Vi ska se till att de sista "speaking"-proven blir gjorda. Runt 15.30 blir vi nog klara och då är det bara att ta sitt pick och pack till Subway och stänga. Börjar klockan 17. Hade kollat fel på schemat så fick inte reda på detta förän idag. Ganska segt med tanke på att man har vart inställd på att vara ledig efter fyra imorgon. Men skitsamma. Är ju ledig i helgen.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, men först blir det nog ett avsnitt av americas next top model :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Grymt jobbat i dag, girl!!!

PS: ANTM rules! :)

2010-12-10 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0