Julstämning på Subway

Först vill jag tala om att jag och min älskling har vart tillsammans i 3 år och 8 månader! Grattis till oss.

Har stängt idag, gick bra som vanligt. Inte jättemycket folk så vi hade det mesta under kontroll. Smakade en chicken teriyaki smörgås idag också. Det var första gången. Den var helt okej :p

Annars har jag inte hunnit göra mycket idag alls. Vaknade vid ett, åkte vid fyra och nu är det snart dags att lägga sig igen. Börjar tio imorgon.

Louise julpyntade så fint i Subway idag. Jag sprang över till Bokia och skulle köpa röda band. Jag skulle gå upp och betala och av någon anledning så glömde jag helt av det och bara sprang tillbaka till Subway. Jag fick panik när jag kom på att jag inte hade betalat och kuta tillbaka. Som tur ligger Bokia precis mitt emot, men ändå.

 

Pyntet blev i alla fall jättebra. Det spelades julmusik i restaurangen dessutom så julstämningen var på topp! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Smickrande bilder, gillart!

2010-12-07 @ 20:29:34
URL: http://louisekarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0