Good morning, folks!

Jajjamän. Då var jag redo att gå till jobbet, fast jag behöver inte gå förän om tio min. Får se om det blir lika lugnt denna måndagen som det brukar vara. Brukar ju oftast stänga idag, men av någon anledning har jag fått ett pass på dagen istället. Det passar mig väldigt bra faktiskt, för då har jag tid att skaffa de sista julklapparna efter att jag slutat.

Har jag tur kommer Andreas ikväll. Beror lite på tågen och snön och bla bla bla. Man tycker att västtrafik och sj borde vara lite mer förberedda. Jag menar, det är ju faktiskt inte första gången det snöar i Sverige.

Kommentarer
Postat av: ange

allt bra?;)

2010-12-21 @ 21:20:57
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0