Drömmar

Jag har drömt så sjuuuuukt många konstiga drömmar i natt. Jag har sovit djupt, vaknat och kommit på mig själv att jag har drömt något jättekonstigt.

Det senaste jag drömde var typ att jag hade en guld-glittrig klänning på mig. Jag satt i en skolbänk bredvid någon kille och så berättade jag för honom vilka som var mina vänner. Så gick han och så satte det sig en tjej bredvid mig. Och vipps var ja i ett litet rum med en stor säng där mina kompisar låg och sov (har ingen aning om vilka mina "kompisar" var i drömmen). Om man kollade i titt-hålet i dörren så såg man in till ett annat rum. Och när jag kollade in i hålet så låg det en kille och hade sex med en jätte tjock tjej, som egentligen inte var tjock för hon hade bara blåst upp sig själv?

What the ...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0