Variation är nice

Kanske dags för lite uppdatering. Det händer inte så mycket dock, det är därför jag inte skriver. Men idag har det faktiskt hänt lite. Det började med att Andreas ville städa sitt rum och det behövdes verkligen. Lite gött att han började städa frivilligt. (behöver oftast tjöta) Men inte idag. Men städningen resulterade till lite mer. Han bestämde sig för att möblera om och det blev faktiskt väldigt bra. Inte världens största skillnad, men lite skillnad är alltid gött. 

Jag gjorde en skitsnygg bild (ironi) så att ni kan se hur rummet ser ut :)

Blev väldigt äcklig och svettig efter detta äventyr och vad är då inte bättre än att ta en dusch? Man känner sig som en helt ny människa. Nu ska jag se klart på pippi och de sju haven och fläta mitt hår så att det blir lite lagom affro imorgon :)


Kommentarer
Postat av: julia

hej!

skulle du kunna rösta på min bikini?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=RopS0krul2QAQjfxSinTF0HEkejzuHNBt3Us#bikiniGallery

jag skulle bli jätte glad om du gjorde de:D

2010-04-05 @ 19:03:56
URL: http://bloggtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0