Min hektiska dag

Idag har jag verkligen vart igång hela dagen.

Det började med att jag träffade världens coolaste handledare på arbetsförmedling. Hon var ung, hade humor och spelar basket. Kan inte bli så mycket bättre. Under det mötet fick jag reda på att Subway rekryterade ny personal på arbetsförmedlingen i stan så det var bara att åka hem och fixa CV:et.

Eftersom vi inte har någon skrivare hemma var jag tvungen att åka heeeeela vägen till pappas jobb för att skriva ut skiten. Väl framme kunde vi inte hitta pappa så jag och Andreas irrade runt i folkuniversitetets korridorer i säkert 20 min. Men vi hittade honom, skrev ut och sen gick vidare till AF i stan.

Jag blev intervjuad av en skit skön man så nu är det bara att hålla tummarna!

Och nu sitter jag här och väntar på att handbollen ska börja och på att tacosen ska bli klar. Jag har dessutom en stor och god godispåse i skafferiet och jag har svin ont i armarna och skulderbladen. Träningsverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0