Jag älskar dig <3

Idag, för exakt tre år sedan, frågade Andreas om jag ville bli tillsammans med honom. HAHA, tre jävla årsen. Det är helt stört vad tiden går fort. Jag var liksom 16 år när jag träffade honom och i år ska jag fylla 20! Men det har i alla fall varit tre fantastiska år. Jag vill inte att det ska låta för smörigt ...fast det kommer det antagligen göra ändå, men i alla fall .. Jag älskar dig jättemycket. Du får mig att må så bra hela tiden. Jag har haft sån tur, att redan i mitt första förhållande, hittat någon som jag kan se en framtid med. Nu har det redan blivit lite för cheesy, så jag tror jag lägger av här. Haha.

 

Ikväll ska vi i alla fall "fira" för första gången typ. Haha ..vi har egentligen aldrig gjort något speciellt när vi firat ett och två år så ikväll ska vi äta på .....GREKEN! Så gott! Hoppas alla får en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0