It's complicated

Först måste jag bara påpeka att Meryl Streep har det bästa skrattet. Varje gång hon skrattar dör jag av skratt för att det smittar av sig något fruktansvärt.

 

Jag klassar den här filmen som en "feel-good-film", men ändå en bättre sådan om du jämför den med andra filmer i samma genre. Som jag nämnde förut så var det längesen jag skrattade så mycket åt en film och det är nog mest tack vare Streeps skratt men också pga Baldwins sliskiga kommentarer här och där. Filmen innehåller mycket humor men det finns också några (tycker jag) sorgliga scener. Jag kan dessutom relatera till barnen, eftersom jag själv har skillda föräldrar ..lite mysko faktiskt. Men lite kort, en grymt underhållande film med bra skådespel och sjukt rolig dialog.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0