Idag är jag randig hihi

Idag träffade jag min käre mor som så snällt gick med mig till arbetsförmedlingen. Idag, nästan ett år efter att jag tagit studenten, var det nämligen dags att skriva in sig. Det var sjukt mycket folk denna dag och vi fick vänta jättelänge men det gick väldigt bra när vi väl kom fram. Imorgon hålls det också ett info-möte som jag måste gå på. Men vid fyra blev vi klara i alla fall och runt samma tid fick jag även postat mina betyg till komvux. Förhoppningsvis kommer jag in på det jag vill.

 

HÅLL TUMMARNA!

 

Nu är jag jättetrött, väldigt konstigt. Men jag får inte missa top model (haha) och det gör jag garanterat om jag somnar ..så jag ska försöka hålla mig vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0