En dröm om Liza

Idag drömde jag att min kära vän Liza var besatt av djävulen. (?) Det hela började med att jag, Liza och en som hette Daniel (vet inte vem han är) va på Liseberg. Vi åkte någon karusell och helt plötsligt fick Liza tag på någonting som jag inte vet vad det är. Men hon sprang iväg med den här grejen och var helt plötsligt borta. Jag och Daniel bestämde oss för att åka slänggungan för att försöka se vart hon tagit vägen. Den här slänggungan var inte som den på riktigt utan den befann sig på ett högt berg och va mycket större så jag vågade inte åka den. Daniel åkte den själv och jag satte mig på en bänk och väntade. När Daniel åkte kom plötsligt Liza och va helt konstig. Hennes puppiller var jättesmå och hon gick som om hon vore drogad. Jag blev skit rädd och sprang för att hämta Daniel då hon plötsligt hoppar upp på en trä vägg och river sönder den. Ut kommer spindlar och flugor som hon börjar äta. YUKK!

Sen var det massa andra delar i drömmen men jag kommer ihåg alldeles för lite för att det ska bli intressant haha.

Ungefär såhär såg hon ut haha!


Kommentarer
Postat av: Liza

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Du är för rolig xD Fina improvements på mitt ansikte alltså ^^

2010-04-13 @ 22:40:36
URL: http://antibeata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0