Dags för en uppdatering? :)

Det har krånglat med datorer och allt möjligt i Vänersborg så jag har inte haft tillgång till någon dator när jag vart där. Men det har faktiskt hänt en del som jag tänkte att jag skulle dela med mig av.

Jag kom till Andreas på onsdagen. Det var strålande sol så vi bestämde oss för att gå hem istället för att åka bil. Det tar ungefär 30 min. Det var ganska gött för innan vi gick smockade Andreas i sig en pizza och jag en tallrik pommes.

 

Mätta och belåtna började vi vandra hemmåt och redan efter fyra-fem meter började Andreas att klaga över att han va trött. Haha. Då passade jag på att gnälla på att om han hade ett par ordentliga skor som inte är så tunga skulle det inte vara lika jobbigt att gå längre sträckor. Detta resulterade att han, senare under helgen, skaffade ett par converse :)

 

 

Här har vi en trött Andreas. Haha!

 

I fredags var jag på någonting jag aldrig varit på förut. Nämligen ...SEXPARTY!

Jag var där med Andreas trevliga syster Daniela som bjudit dit mig, men som jag kanske nämnt förut hade jag ingen aning att det var ett sexparty förän typ en halvtimme innan. Men det var hur kul som helst. Hon som kom och presenterade alla dildosar osv hette Kicki och var hur skön som helst. Och jävlar vad mycket olika saker det fanns. Allt från dildosar med massa olika funktioner till nåt jävla pärlhalsband som man skulle sätta på snoppen :D Jag hade inte så jättemycket pengar men jag köpte b la ett par fina massage-oljor!

 

Jag tog bilder med den sämsta mobilkameran i världen.

 

Annars har jag bara haft det supermysigt med världens bästa och förhoppningsvis kan han komma hit imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0