Bort med all skit

Idag har det vart full rulle hela dagen. Dagen började med ett svettigt och gött bodypump pass. Andreas hade lite grejer att fixa i stan så när jag tränat klart mötte jag honom vid informationen. Då, till min stora förvåning, såg jag Andreas stå och prata med en kille från Pakistan. Dom verkade ha det väldigt trevligt och det visade sig att dom hade stått och pratat i över en timma. Haha, jag tyckte det va så pinsamt.

Senare under dagen gav jag mitt rum en ansiktslyftning. Jag dammsög, damma och sorterade allt som skulle slängas, sparas och som jag kan sälja. Så nu har jag suttit hela kvällen och lagt ut massa skit på tradera. Men eftersom jag alltid har sån otur bestämde sig tradera, självklart för, att uppdatera deras sida vilket resulterade till att jag är tvungen att fortsätta imorgon. Bastards!

En massa skit. Och detta är inte allt! Det finns lite mer filmer och miljontals skivor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0