The Descent


Jävlar, vilken film. Jag hade seriöst tagit livet av mig om jag var i samma situation. På tv.nu står det att filmen fick fyra av fem möjliga. Jag vet inte riktigt om jag håller med.
Jag önskar att det någon gång kunde göras en skräckfilm som är baserad på ett "vanligt" problem. I det här fallet hade det vart nice om filmen gick ut på att de skulle ta sig ut ur grottan och ENDAST ta sig ut ur grottan. Lite trist att det måste dyka upp några halvmänskliga djur. Men o andra sidan ...det kanske inte alls hade blivit lika bra plus att jag förmodar att de halvmänskliga djuren var de som hade vart i grottan innan dem.

Det var också synd att slutet var lite halvkasst. Det kanske bara är jag, men jag förstod inte helt. Poängen var antagligen att man ska grubbla lite själv. Jag tycker att sånna slut är nice, men jag tycker inte att det passade i den här filmen. But that's only me.

Men det var spännande, underhållande och det var snyggt gjort så jag tänker inte gräva ner filmen i skiten totalt.
3/5

Kommentarer
Postat av: Fäsmö!

jag gillar den ;)

2009-10-30 @ 12:58:52
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: Justine

Mycket bra Fäsmö :)

2009-10-30 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0