Skjut mig!

Jag kan väl inte påstå att jag var speciellt taggad för den här matchen men vem gillar att förlora?
ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Jag ville verkligen vinna den här matchen.
Jag tänker inte skylla på något. VI SÖG! Fast okej ...domarn var lite konstig precis som alla andra domarhelveten i den här världen. Varför blir ni domare?
Jag tänker inte nämna resultatet. För kasst för att nämna. Det jag kan nämna är att jag är trött på den här svackan. Två förlorade matcher i rad är inte okej. ÅH jag hatar verkligen att förlora!

Blir så tråkigt med mycket text och lite bilder så här bjuder jag på en otroligt suddig bild på Andreas som står ut med alla kassa matcher <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0