Rubriker suger

Min bloggfantasi är totalt i botten. Därför vet jag inte varför jag sitter här och försöker komma på något. Men eftersom jag ändå lyckats skriva ca en och en halv mening är det väl ingen idé att sluta nu.

Bra nyhet, JAG BLEV UTTAGEN TILL MATCHEN ...inte för att skryta, men jag har blivit uttagen till alla matcher ;) fast jag var så säker att jag inte skulle bli uttagen idag.
Vi börjar bli ett stort lag nu med en hel del konkurrens så det gäller att ligga i.

Men i alla fall, den som orkar ta sig till Björlanda Idrottshall imorgon är välkommen. Matchen börjar klockan 20 haha.

Kan ju också korrekta att Färjestadsmatchen inte spelas förän den 10:onde. Självklart missade jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0