Oj ...

Vilken dag! Vi förlorade matchen. Spelade väldigt dåligt i början, precis som vanligt men kom igen i slutet ...precis som vanligt. Sjukt störande. När vi väl spelar bra så är det försent. Men trots att vi förlorade så gav vi dem en match så jag kan inget annat än att vara nöjd. Resultatet blev 9-11 (ATTANS) ...tråkigt med 0 poäng.
Men dagen gick vidare.

Åkte hem till mamma efter matchen. Ska sova här ikväll som sagt. Bjöds på sjukt god mat. Kyckling som gjorts i ugnen med potatis med rosmarie på. Inte nog med det fanns det en sjukt god sallad till.

Mätta och belåtna satte vi oss framför xboxet och spelade scene it och lips. HAHA fyfan vad roligt det var. Jag som hade problem med halsen idag har knappt någon kvar efter att ha sjungt så mycket. Efter ett tag fick vi ju sluta och kollade iställtet på filmen "up". För mig var det andra gången men oj så bra den är.

Mycket trevlig dag. Imorgon blir det ikea.

Kommentarer
Postat av: LISA

sv: japp, det kan man! Fast för mig blir det aldrig bättre, hehe x)

2009-11-15 @ 10:52:13
URL: http://heejlisa.blogg.se/
Postat av: sanna

Cool header ;D

Glöm inte fråga något i min frågestund, vill ju ha så många frågor som möjligt! KRAM

2009-11-15 @ 16:40:42
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: LISA

sv: hahha, nej men jag är ganska lat så jag pallar typ inte, det är därför xD kör på typ de gamla vanliga :p

2009-11-15 @ 17:33:02
URL: http://heejlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0