My apologies

Sorry för den kassa uppdateringen. (som om miljoner människor går hemma och deppar bara för att jag inte skriver i bloggen). Jobbet är i alla fall en tjuv och snor all min energi så när jag kommer hem är jag helt död. Detta resulterar till att jag inte orkar skriva bloggen. Logik. Igår var det tre personer som inte dök upp vilket förstörde ganska mycket i planeringen. Tack för det. Glad första advent också ..för det är det väl idag? Haha.

Hade i alla fall en sjukt konstig dröm ...igen. Denna gången satt jag och åt på någon restaurang. Jag tror jag väntade på Andreas och vid bordet bredvid satt min lillebror och väntade på någon annan. Sen kom det någon tant och försökte skäla min mat. Jag fick panik och försökte att stoppa henne. Sen där i mellan vet jag inte vad som hände men helt plötsligt var jag hemlös. Jag stod vid någon stenmur och så kom det ett gäng småkillar förbi som skulle in till ett hus precis vid den stenmuren. De tyckte antagligen väldigt synd om mig för att de ropade på mamman som bodde i huset och helt plötsligt hjälper hon mig upp och tar in mig. Väl inne i huset märker jag att jag har gått runt och släpat på min träningsväska och i väskan ligger det massa kläder som är mina o bla bla bla ...hade också något stort sår har jag för mig. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0