Massa grubbel

Det är så konstigt att jag är så trött, trots att jag inte gör ett skit på dagarna. I och för sig har jag tränat och blir alltid lika trött efteråt men jag kan bli lika trött även om jag inte tränar.

Såg precis ett spännande avsnitt av Hells Kitchen. Det måste verkligen vara sjukt svårt att kunna prestera sitt bästa när den galna britten skriker som en kyckling. När det går bra för en, om det går bra för en, i det där helvetes köket måste det ju kännas så otroligt bra. Men samtidigt måste man ju må skit om det går dåligt. Det är ju precis som allt annat bara hundra gånger värre. Frågan är ju om det är värt det. Om man lyckas bra kommer karriären garanterat svepa förbi som en härlig och varm sommarvind. Man lever sin dröm ... MEN om det går fel, vilket det ofta gör i den här tävlingen, kanske man tar för hårt vid och lägger ner sin dröm. Jag vet inte om jag hade vågat. Men slut tjötat. Jag ska ändå aldrig ställa upp i tävlingen men jag har verkligen stor respekt för de som vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0