Konstiga drömmar går mig på nerverna

Det är helt stört vilka konstiga drömmar jag drömmer. Det roliga är att det inte bara är en dröm utan typ tre på raken. Nu kommer jag tyvärr inte ihåg dem så väl men jag vet att Tessan och Ann-sofie var med i en av dem. Jag har för mig att jag och Tessan skulle bli hämtad av Ann-sofie ...då dyker ju första frågan upp. Varför Tessan? Ann-sofie är en som spelar i mitt handbollslag och Tessan spelar inte ens handboll haha!

Iaf, jag blev sen ...jag gick ut till parkeringen men sen kom jag på att jag hade glömt massa saker så jag gick in igen och började platta håret och sätta på mig andra kläder och tillslut var jag en kvart försenad. Jag sprang tillbaka till parkeringen och där stod Ann-Sofie, helt förbannad haha. Sen satt vi och väntade på Tessan och då fick jag ett sms där det stod något liknande "Det var ju snällt av Ann-sofie att dyka upp" HAHA, sen körde vi iväg ..utan Tessan!

Den andra drömmen kommer jag inte ihåg något av, mer än att vi spelade match och vann med typ 80-15 haha!


Kommentarer
Postat av: charlotte

sv: haha ellerhur. man vill spela en låt i trappan :D

2009-11-05 @ 13:41:17
URL: http://lovisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Fäsmö

HAHAHAHAHA kul :D

2009-11-05 @ 13:54:34
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: Justine

HAHA helt sjukt xD



Charlotte,

Ellerhur :D hade vart roligt haha!

2009-11-05 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0