kniven mot strupen

Idag hade kniven mot strupen premiär och jag som är ett väldigt stort Gordon fan tänkte att jag skulle se på det. Kniven mot strupen måste väl vara en svensk version av Gordons Kitchen nightmares?
I början av programmet fick man en presentation om Kocken Alexander och han verkar ha kommit väldigt långt i sin kockkarriär.
Jag kan dock inte ta programmet seriöst. Det låter så löjligt när han ställer sig och skriker på svenska. HAHA! Tyvärr. Han är verkar väldigt duktig men jag måste nog hålla mig till Gordon i fortsättningen.

Måste också tillägga att han säger ordet "liksom" i varje mening.



Kommentarer
Postat av: Jouline

Hej tjejen du har väl inte missat min tävling där du kan vinna en jätte bra hårprodukt? Kika gärna in i min blogg och va med :) Du hittar tävlingen i mina tävlingar under kategorier.

2009-11-20 @ 00:35:00
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Prinzessin

Jag tycker av någon anledning hemskt illa om honom, han gjorde något annat matprogram där han skulle få familjer att laga mat hemma, så de gjorde enkla saker barnen kunde hjälpa till med, men ja han var hemsk då det gick itne att titta på.

2009-11-23 @ 03:15:57
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0