KLANTARSEL!

Eftersom jag nu har fått sålt mina telefoner så har jag idag köpt mig en ny. Men när jag kommer hem upptäcker jag att en sladd som ska med den ena telefonen jag har sålt, är borta. Jag måste råkat få med den i påsen som jag gav bort till mannen som köpte min nokia. Som tur är har Andreas en exakt likadan sladd som jag kan skicka istället, men hur klantig är inte jag på en skala? Visst, alla sladdar ser väl likadana ut men varför i helvete kan jag inte titta extra noga?

I alla fall. Jag är supernöjd med telefonen ..mycket bättre än U600.
Någon som har förslag på en bra telefon under 1500 kr? Det är till min kära pojkvän som är lite halvt dum och vill sälja sin splitter nya Lg telefon. Han vill också påpeka att han verkligen inte gillar Sony Ericson. Haha!

Dagen med Jennifer var dessutom mycket trevlig. Nu är hon i trollhättan och super skallen av sig medan jag sitter här hemma och käkar en kanelbulle!:D

My precious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0