jeese Louise

Mina armar alltså ..hej spagetti? Det var ett trevligt bodypump pass. Jag kan verkligen rekomendera bodypump till de som vill börja träna men inte får tummen ur röven till att börja. Idag hade vi dock inte Jessika som instruktör utan idag var det en Sussie som höll i passet. Hon pratade världens grovaste skånska vilket var lite roligt med tanke på att jag, tessan och Lejla hade en diskussion där vi kom fram till att jag bland annat inte fattar ett skit på grov skånska. But what to do, what to do?

Jag såg landet för längesedan igår. Så mysig film och så SORGLIG. 80% av tiden satt jag och lipa. Men det var trevligt med en liten nostalgitripp.

Nu ska jag försöka få Seinfeld att funka på min dvd ..och så måste jag ju självklart duscha. Man kan ju inte gå runt och lukta svett heller! Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0