Jag klagar inte


Trevliga resultat detta, för att inte nämna matchen mellan Timrå och Frölunda som slutade 4-3 till Timrå. Härligt, eller vad säger du Andreas? ;)
Jag har så tråkigt ... sitter och pratar om bajs med Fäsmö. Vi är ganska hjärnskadade tror jag. Våran konversation ledde till att hon skrev en otroligt fin dikt.

"Frugan du får allt ta att resa på dig nu så du mår bra i blåsan.. släpp lös skiten, rinnande vattenfall eller flod! :D Min fäsmö gick till toa nu och då skvätte hon ner en massa, hon hade orken!"


Det sjuka är att trots att vi pratar om ämnen som bajs har vi alltid så mycekt att säga.


Här har ni oss för väldigt längesen! Tessan ser BAJSNÖDIG ut hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0