Drömmar

Imorse vid typ 7 tiden vaknar jag och är helt klarvaken. Samtidigt kommer jag på att jag har haft ännu en sjuk dröm. Denna gången om den äckliga tanten i filmen "drag me to hell".
Hennes ansikte ploppa upp i mitt huvud hela tiden när jag försökta somna om. Hon är ju inte en speciellt fin tant med vackra blåa ögon, slät hud och gyllenblondt hår. Nejnej, hon ser ut som ett bombnedslag.

Så istället för att sova, och för att framförallt kunna somna om, satte jag på tv:n och tittade på the voice. Detta fick mig så småning om på andra tankar vilket gjorde att jag somnade om vid 9. Yukk!


Haha fyfan. Hon är äckligare här än i drömmen!

Kommentarer
Postat av: tessan

haha vilken heting

2009-11-10 @ 17:07:03
URL: http://tessipess.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0