Fotbollskaos eller?

Idag har matchen mellan IFK och AIK spelats och jag tycker det är sjukt hur en fotbollsmatch kan få hela jävla göteborg att stå still. Jag skulle åka till Oskar fredriks kyrka för att titta på när mamma sjöng i sin kör. Vilken jävla resa det blev då. För det första va 17 bussen från mig en halvtimma sen ...eller ja, enligt chaffören skulle det väl inte gå en buss en halvtimma innan. Sen när vi väl kommer in till stan får vi reda på att hela jävla centralen var avstängd så 17 bussen stannade istället på andra sidan Nordstan, dvs vid lilla bommen och brunnsparken. Därefter var det bara en, jag upprepar, EN spårvagn som gick till jäntorget. Trevligt...verkligen.

Det var i alla fall en riktigt duktig kör. Och kyrkan var hur fin som helst. Vissa delar av uppträdandet påminde mig om riktigt bra filmmusik!




Elsa älskar när man tar bild med blixt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0