Bodypump WOHO

Sitter och diggar till lite äldre bodypump låtar. Åh så bra dom är. Har lite svårt att bestämma mig om jag tycker bodypump 69, 70 eller 71 är bäst.

Ska snart ta tåget till Vänersborg och vara med Andreas till fredag. Så egentligen borde jag börja packa men jag tror jag väntar en liten stund till. Och så borde jag smörja in mig för mitt fäjs är lika torrt som sandpapper.
Underbart väder också, kan det bli mer deprimerande?

För första gången på väldigt länge är jag nöjd med mitt hår. Man ser nog lite bättre hur det ser ut på den här bilden än vad det gjorde på den andra. Fast jag är ju inte så nyklippt längre ^^


Kommentarer
Postat av: Andreas

Fy fan vad söt du är älskling:)<3

2009-11-11 @ 14:50:24
URL: http://detluktarskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0