Air force one

Jag är ganska efter eftersom filmen kom ut 1997 haha. Men igår kom den på tv och jag hade inget annat för mig så jag tänkte varför inte?

Harrison Ford spelar president i den här filmen. Han och många andra är ombord på ett plan när det plötsligt blir kapat. För det första så hade detta plantet miljoner funktioner. Man kunde göra precis allt! Därför var det nog inte så svårt för Ford att rädda alla människor på planet, helt själv. Trots att filmen var sjukt cheesy och väldigt förutsägbar var den faktiskt underhållande och spännande och den höll mig kvar till slutet. Skådespeleriet var grymt. Det förvånar mig dock inte eftersom Gary oldman är kung. Harrison Ford är inte så dum han heller. 2/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0