A Christmas Carol



Igår var jag som sagt och såg A christmas carol. Jag är en sån person som verkligen förväntar mig mycket av en film OM trailen ser bra ut. Trailen till den här filmen tycker jag är helt magisk och det resulterade till att jag hade höga förväntningar.

Jag är tyvärr lite besviken. Början var ganska seg och jag fastnade inte alls i filmen som jag brukar göra. Den blir dock bättre och mer händelserik. Det finns faktiskt några tillfällen där man inte kan slita ögonen ifrån skärmen. Jag kan tyvärr inte säga att filmen är mer än bra vilket är lite tråkigt eftersom jag (som sagt) förväntade mig att bli "blown-away". Dock är detta en av de snyggaste filmerna jag sett plus att julstämningen är total. Men mer än så blir det inte.

3/5

Kommentarer
Postat av: Andrea B

Sv: På lundby :)

2009-11-22 @ 00:26:27
URL: http://andreaberndtsson.blogg.se/
Postat av: Alex

HejHej!

Tack för denna recension!

Då vet man att den inte är så bra =)

2009-11-22 @ 14:51:44
URL: http://iphonetips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0