yakk yakk

Nu ska jag äntligen se på Inglourious basterds om filmen någon gång kan bli klar. Håller nämligen på att föra över den till usb. Segt som satan. Andreas är inte heller speciellt snabb. Rövhålet duschar. Nej han är inget rövhål. Han är ett gulligt litet könshår som sitter utanför rövhålet. Hihi.

Tessan kom hem idag också tror jag. VÄLKOMMEN HEM! Hon har vart i Thailand den jäkeln! Höhö. Brukar aldrig hålla koll på när folk kommer hem men jag tror att jag såg hennes namn på msn. Tack för kortet också! Jag och Jonah kom fram till att ena berget på bilden ser ut som en gubbe. Påminn mig att jag ska säga det till dig.

OY! Nu blev filmen klar. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Tessan

TACK FÄSMÖ!

Vi måste träffas o prata, HAR SÅ MYCKET ATT SÄGA. och så får du visa mig gubben HAHAHA :D

2009-12-03 @ 11:44:45
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0