Jag vill ha jul

Nu har jag och Andreas mamma suttit och frossat över leksakstidningar. Elsa är i en den åldern nu när allt verkligen går hem så jag ser verkligen fram emot att köpa hennes julklapp. :D I trollhättan verkar inte allt vara lika dyrt heller så det gäller att inte få beslutsångest vilket jag antagligen kommer få. Det är gött för jag vet i stort sett vad jag ska köpa till alla. Nu är det bara att vänta in pengarna och få köpt det också :)

Nu säger Andreas: Skriv att jag ska sälja datorn
Jag: Nej
Andreas: Jo, så folk vet.

Hahahaha. Nu skrattar jag högt. Och nu ställer sig Andreas och skrapar smuts från hans matta.
"Jag har ingenting för mig ändå" HAHA! ja dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0