jag diskuterar med mig själv

Jag har så svårt att bestämma mig för vem jag vill ska vinna idol. Har nog aldrig vart såhär insatt. Om jag var tvungen att köpa en skiva med antingen Erik eller Calle hade jag nog valt Calle för hans röst passar mig mer. Men Erik har en så fruktansvärt bra röst så det är sjukt. Finns det någonting han inte kan sjunga? Det känns som om han kan sjunga mer stilar än Calle och det är väl antagligen en av anledningarna varför Erik har blivit så hyllad. Men när man får skivkontrakt som båda Erik och Calle garanterat kommer få vill man ju hålla sig till en stil ändå. Eller? Jag tror inte jag kommer bry mig så mycket om hur det kommer gå. Båda är värda en första plats tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0