Bra dag

Idag började jag med att gå upp klockan 6 för att åka till folketshus och jobba. Jag tillsammans med fyra andra vakade över 75 91:or som idag gjorde skrivdelen, hördelen och läsdelen i Cambridge exam. Man gör inte så mycket egentligen. Man vandrar runt där som ett fån, ser till att ingen fuskar och svarar på sjukt onödiga och konstiga frågor. Alltså förlåt, men varför i hela friden komplicerar ni till det så fruktansvärt? Dagen slutade vid 16.00 och då var det bara att bege sig till valhalla för att möta serieledarna Nödinge.

Jag hatar verkligen att förlora mest av allt. Och idag förlorade vi igen. Men idag kan jag faktiskt inte vara sur för jäääävlar vad bra vi spela. Vi gav dem en riktig match och om man inte vinner så är det de enda man kan göra. Försvaret var typ det bästa någonsin och jag kan tala om att det inte var små dvärjar vi mötte. Nej nej, det var säkert tre, fyra stycken tjejer som var över 1.80 i alla fall. Men dom kom inte alltid förbi för där stod vi och god damn vad bra det kändes när dom kastades ner i golvet. Tyvärr så orkade vi inte hela vägen och förlorade som sagt med 10-12 men jag är riktigt nöjd. Jag och Jenny pratade med deras tränare och han sa att detta var deras tuffaste match hittils. Vi tar dem nästa gång!

Nu ska jag lägga mig i sängen och inte göra någonting. Känner att min kropp kommer att gå sönder. Haha!

Kommentarer
Postat av: frida

jättefin blogg:)

2009-12-09 @ 22:59:02
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0